شرایط و خط مشی رازداری

مقررات

  1. ثبت سفارش به منزله آن است که خریدار شرایط بالا را مطالعه نموده و آنها را پذیرفته است و حق اعتراض را از خود سلب می نماید.
     
  2. درصورت صلاح دید، مجموعه کافه‌گرامز می تواند این قوانین را هر زمان که بخواهد تغییر داده و سپس در وب سایت رسمی کافه‌گرامز اعلام نموده و کلیه افراد موظفند آن را بپذیرند.در صورت عدم آگاهی فرد بدین معنا می باشد که او کلیه قوانین جدید را پذیرفته است و هر گونه مسئولیت یا بروز مشکل در صورت بی توجهی بر عهده خود فرد می باشد.
     
  3. افراد موظفند برای پیگیری ها و پشتیبانی های بعدی کد پیگیری خود را ارائه دهند.
     
  4. واریز وجه فقط از طریق سایت رسمی کافه‌گرامز انجام می پذیرد و در صورت عدم توحه به این مورد کلیه مسئولیت و عواقب آن برعهده خود فرد می باشد.
     
  5. عودت وجه بعد از افزایش اعتبار امکان پذیر نیست.
     
  6. در صورت واریز وجه به صورت اشتباهی تا قبل از ۲۴ ساعت و توافق مجموعه کافه‌گرامز با آن ، کارمزد تراکنش از هزینه کل پرداختی کسر و مابقی به حساب بانکی مشتری عودت داده خواهد شد.
     
  7. کلیه مشکلات و عواقب پرداخت ها و خرید های خارج از وب سایت کافه‌گرامز برعهده مشتری می باشد و مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت و کلیه مسئولیت در صورت خرید یا توجه به افراد ثالث و خارج از وب سایت برعهده خود فرد می باشد. تنها وب سایت رسمی، وب سایت کافه‌گرامز بوده و دیگر وب سایت ها برای فروش یا پشتیبانی مستقیم معتبر نخواهد بود.
     
  8. در صورت مشاهده و شناسایی افراد سودجو (مشهود بر کلاهبرداری)، که در سایت کافه‌گرامز فعالیت میکنند حساب کاربری ایشان مسدود خواهد شد.
     
  9. هیچ گونه خدمات و پشتیبانی در فضاهای مجازی ارائه نمی گردد و تنها راه پشتیبانی رسمی و فروش از طریق وب سایت می باشد. تلفن تماس مجموعه کافه‌گرامز صرفا جهت اطلاعات بیشتر و بررسی سوالات خود تعبیه شده است و هیچگونه جنبه رسمی و قابل استنادی نمی باشد لذا در صورت بروز مشکل هیچ گونه پیامک و یا صحبتی از جانب و یا به شماره های فروش سایت رسمی کافه‌گرامز مورد استناد نمی باشد. فقط و فقط تیکت مورد استناد و رسمی می باشد لذا پیشنهاد میگردد جهت تعامل رسمی با مجموعه حتما تیکت ارسال کنید.
     
  10. تنها راه ارتباطی مجموعه کافه‌گرامز و مشتریان از طریق وب سایت به صورت تیکت می باشد.
     
  11. جهت ارتباط با پشتیبانی در ساعات غیر کاری از طریق ارسال تیکت در سایت با پشتیبانی در تماس باشید.
     
  12. تازمانی که برنامه های اجتماعی،پیامرسان ها و دیگر نرم افزار های فضای مجازی فعالیت دارند و سیاست های مربوطه را تغییر نداده اند کلیه خدمات همیشه فعال خواهند بود. اما در برابر تغییرات سیاست های این نرم افزارها مجموعه کافه‌گرامز هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نداشته ولی تیم فنی و تخصصی سعی در بهبود و به روز رسانی سرویس ها را خواهند داشت اما موظف به آن نمی باشند.
     
  13. استفاده از نام و لوگو کافه‌گرامز، کاملا غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.
     
  14. کلیه افرادی که به نام مجموعه کافه‌گرامز فعالیت دارند فقط نقش تبلیغاتی داشته و فروش فقط در وب سایت می باشد در غیر اینصورت افراد تحت پیگرد قانونی قرارخواهند گرفت.
     
  15. مجموعه کافه‌گرامز همکاری کامل با مراجع ذی صلاح خواهد داشت و تابع قوانین داخلی جمهوری اسلامی ایران می باشد لذا از کلیه مشتریان خواهشمندیم کلیه قوانین را رعایت بفرمایند تا فعالیت سالم و مناسبی در فضای مجازی داشته باشند.
     
  16. در صورت ثبت هرگونه سفارش با محتوای غیر اخلاقی، سیاسی، ضد اجتماعی و مواردی از این قبیل سفارش شما بدون بازگشت وجه به حالت تعلیق در خواهد آمد.
     
  17. به اشخاصی که موازین اخلاقی و اجتماعی را رعایت نکنند و بصورت توهین امیز یا خصمانه یا تهدید آمیز برخورد کنند هیچ گونه خدماتی ارائه نخواهد شد ولی سفارش های ایشان انجام خواهند گرفت و تنها خدمات پس از فروش فرد مورد نظر قطع خواهد شد.
     
  18. افرادی که در فضای مجازی وب سایت ها علیه مجموعه کافه‌گرامز فعالیت و تلاش کنند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
     
  19. هرگونه نفوذ و حملات دیداس به مجموعه کافه‌گرامز غیر شرعی و غیر قانونی بوده و توسط مراجع ذی صلاح تحت پیگرد و مجازات و پرداخت غرامت قرار خواهد گرفت.
     
  20. مجموعه کافه‌گرامز هیچ گونه مسئولیتی در قبال نحوه و نوع استفاده از خدمات خود توسط مشتریان را ندارد.
     
  21. مجموعه کافه‌گرامز در هرزمانی که صلاح بداند هدایا و پکیج های تشویقی و تخفیفاتی به مشتریان خود ارائه میکند و هیچ گونه وظیفه یا مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
     
  22. مجموعه کافه‌گرامز  می تواند بنا به تشخیص و به هر دلیل سفارش را لغو کند و از انجام سفارش خودداری کند.
     
  23. در صورتی که مشکلاتی نظیر تحریم ایران توسط شرکت های تولید کننده و یا از کار افتادن خدماتی که سرویس دهنده به مشتری ارائه می دهد، ایجاد گردد، این مورد بر عهده مسئولین شرکت تولید کننده خارجی می باشد و مسئولیتی متوجه مجموعه کافه‌گرامز نخواهد بود.
     
  24. در صورتی که طی عملیات بانکی اختلالی رخ دهد و تراکنش ناموفق باشد، اگر از حساب خریدار مبلغی کسر گردد این مبلغ نهایتا ظرف 72ساعت پس از تراکنش به حساب خریدار برگشت داده می شود، شایان ذکر است در این حالت به دلیل اینکه پول از حساب خریدار کسر می شود ولی به حساب فروشنده واریز نمی شود، فروشنده تعهدی نسبت به خریدار برای تحویل محصول و یا برگشت وجه ندارد، در این حالت خریدار باید منتظر بماند تا اصلاحیه عملیات بانکی انجام شود و چنانچه خریدار برای دریافت محصول تعجیل داشته باشد باید عملیات خرید جدیدی ثبت کند و سپس منتظر برگشت وجه از سوی بانک باشد.
     
  25. کلیه‌ی عملیات خرید در این سایت مشمول قوانین جاریِ تجارت الکترونیک می باشد.
     
  26. بعد از ثبت سفارش امکان لغو آن وجود ندارد و هزینه ای عودت داده نخواهد شد.
     
  27. در صورتیکه فرد قبلا درخواست نمایندگی مجموعه کافه‌گرامز را داده و اکنون درخواست انصراف و عودت وجه را دارد، نباید بیشتر از 1 هفته از آن زمان گذشته و همچنین بیشتر از 10,000 تومان سفارش توسط وی ثبت شده باشد. در غیر این صورت هزینه ای عودت داده نخواهد شد.
     
  28. تغییر قیمت سرویس ها امری طبیعی هست که با توجه به نواسانات ارزی و  هزینه های پرداختی از سمت کافه‌گرامز رخ خواهد داد. مجموعه همواره تلاش می کند قیمت ها را ثابت نگه داشته و حتی در صورت امکان کاهش دهد ولی هیچ گونه وظیفه یا مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت. نمایندگان موظف هستند که اطلاعیه ها را دنبال کنند و در صورت تغییر قیمت، آن را برای سایت خود اعمال کنند.
     
  29. قیمت ها بدون اطلاع به شما ممکن است کم و یا بیشتر شود و با استفاده از API، شما با این مورد توافق کرده اید.
     
  30. در صورتیکه شخصی به عنوان نماینده به مجموعه کافه‌گرامز معرفی شود، تا حداکثر 40 درصد از هزینه پرداخت شده نمایندگی وی به عنوان اعتبار، به حساب کاربری فرد معرف واریز خواهد شد. قابل ذکر است این مبلغ فقط به عنوان اعتبار برای انجام سفارش امکان پذیر خواهد بود.
     
  31. با توجه به محدودیت در تعداد سفارش، درخواست خود را ثبت کرده و پس از تکمیل شدن آن مجدد سفارش ثبت کنید. (فرضا برای یک پیج اینستاگرام پشت سر هم سفارش ثبت نکنید)
     
  32. در صورتیکه برای پیج، کانال و یا دیگر موارد، در سایت دیگری سفارشی ثبت کرده اید، منتظر بمانید تا تکمیل گردد سپس در کافه‌گرامز سفارش خود را ثبت کنید.
     
  33. در صورتیکه در کافه‌گرامز سفارش ثبت کردید باید منتظر باشید تا وضعیت سفارش به یکی از 4 حالت : لغو، نا تمام، مبلغ برگشت شده، تکمیل تغییر یابد سپس در دیگر سایتها اقدام به ثبت سفارش برای خود کنید.
     
  34. تضمینی برای عدم ریزش و جبران آن وجود ندارد و این موارد مربوط به پیامرسان (اپلیکیشن) خواهد بود و همچنین هزینه ای عودت داده نخواهد شد.
     
  35. در صورتیکه سفارشی لغو و یا به طور کامل انجام نشود، هزینه آن به صورت اتوماتیک به حساب کاربری شما واریز خواهد شد.
     
  36. سفارش هایی که اکانت آنها (اینستاگرام و یا سایر برنامه ها) در حالت خصوصی است و یا آیدی خود را تغییر دادند و یا حذف شده است، لغو شده و هزینه ای عودت داده نخواهد شد.
     
  37. اگر سفارشی به اشتباه ثبت شد، امکان لغو و برگشت هزینه نمی باشد مگر اینکه به صورت اتوماتیک توسط سیستم انجام شود.
     
  38. کانال رسمی و وب سایت رسمی مجموعه کافه‌گرامز به شرح زیر است و دیگر موارد با این نام کلاهبردار بوده و در صورت مشاهده تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
    cafegrams.ir
    cafegrams@

سیاست حفظ حریم خصوصی

  • کافه‌گرامز با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و ایمیل را از کاربران درخواست می کند و از آنجا که کلیه فعالیت‌های کافه‌گرامز قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد، تمامی این اطلاعات نزد این مجموعه محفوظ می باشد و برای انجام سفارش به رمز و اطلاعات شخصی شما نیاز ندارد.
    بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، کافه‌گرامز جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
     
  • کافه‌گرامز ممکن است برای ارتباط با مشتریان و بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع‌رسانی رویدادها و خدمات، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
     
  • تمامی ایمیل های ارسال شده از طرف کافه‌گرامز از سمت دامنه cafegrams.ir می باشد.
    بنابراین ارسال هرگونه پیامک و ایمیل تحت عنوان کافه‌گرامز، با هر شماره و یا ایمیل دیگری تخلف و سوء استفاده بوده و لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به support@cafegrams.ir  طلاع دهید.